Zmluvné podmienky
OBCHODNÉ PODMIENKY
1. Úvodné ustanovenie
Tieto obchodné podmienky platia pre nákup v krytiny.webnode.sk Predaj prevádzkuje firma CENTRUM STRIECH, s.r.o., Turá Lúka 383, 90703 Myjava. Podmienky bližšie vymedzujú a upresňujú práva a povinnosti predávajúceho (prevádzkovateľ) a kupujúceho (osoba, ktorá tovar od predávajúceho objednáva). Všetky uvedené ceny sú vrátane DPH.
2. Objednávka a uzatvorenie zmluvy
Všetky objednávky realizované prostredníctvom projektu krytiny.webnode.sk sú pre obe zmluvné strany záväzné. Odoslaním objednávky kupujúci potvrdzuje, že sa oboznámil s týmito obchodnými i reklamačnými podmienkami. Podmienkou platnosti elektronickej objednávky je pravdivé a úplné vyplnenie všetkých údajov a náležitostí požadovaných systémom pri registrácií, alebo pri realizácií objednávky.
Kúpna zmluva medzi predávajúcim a kupujúcim vzniká odoslaním objednávky zo strany kupujúceho a jej prijatím na strane predávajúceho. Miestom dodania tovaru je adresa uvedená kupujúcim v registračnom formulári. Vlastnícke právo k tovaru prechádza na kupujúceho, po zaplatení kúpnej ceny.
Vyplnením registračného formuláru alebo záväznej objednávky v rámci projektu krytiny.webnode.sk kupujúci dáva predávajúcemu súhlas k zhromažďovaniu a archivovaniu osobných údajov o kupujúcom a o jeho nákupoch. Predávajúci si vyhradzuje právo odmietnuť vybavenie objednávky, najmä pokiaľ sú objednávacie údaje neúplné alebo vzbudzujú pochybnosti o skutočnom úmysle zákazníka objednať tovar. O tomto odmietnutí zašle predávajúci informáciu na e-mailovu adresu zákazníka. V prípade objednávky dlhých predmetov, najmä odkvapových žľabov a rúr a strešných plechov sa dodanie z dôvodu nadrozmernosti zásielky realizuje až po telefonickej dohode medzi zmluvnými stranami.
3. Dodacie podmienky
Objednaný tovar zasielame vlastnou dopravou, alebo expresnou službou, alebo poštou na adresu udanú zákazníkom v objednávke.
Predávajúci sa zaväzuje:
- dodať kupujúcemu druh a množstvo objednaného tovaru v kúpnej cene a za platobných podmienok, ktoré platia v deň odoslania objednávky, ak je tovar skladom, alebo predávajúcemu dostupný
- dodať kupujúcemu tovar vhodne zabalený, aby nedošlo k jeho poškodeniu počas prepravy
Predávajúci nezodpovedá za:
- oneskorené dodanie tovaru zavinené poštou, resp. prepravnou spoločnosťou.
- oneskorené dodanie tovaru zavinené nesprávne udanou adresou prijímateľa
- za poškodenie zásielky zavinené poštou, resp. prepravnou spoločnosťou
- prípadné nedodanie tovaru, ku ktorému došlo vinou výrobcu (dodávateľa) v dôsledku akéhokoľvek obmedzenia prípadne zrušenia distribučných práv alebo iných nepredvídateľných prekážok
Kupujúci sa zaväzuje:
- objednaný tovar prevziať a skontrolovať neporušenosť obalov
- zaplatiť za tovar cenu v plnej výške a v zmysle platobných podmienok platných v deň odoslania objednávky
V prípade, že si kupujúci tovar na základe objednávky neprevezme, predávajúci si vyhradzuje právo uplatniť svoj nárok na náhradu vzniknutej škody.
Predávajúci je oprávnený v závislosti na charaktere obchodu (množstvo, cena, náklady na prepravu, vzdialenosť a pod.) predovšetkým pri cene vyššej ako 100 EUR, žiadať kupujúceho o autorizáciu objednávky dôveryhodným spôsobom, napr. telefonicky alebo písomne. V prípade odmietnutia autorizácie kupujúcim, prevádzkovateľ považuje objednávku za neplatnú.
4. Dodacie lehoty
Dodávky objednaného tovaru budú podľa dostupnosti produktov a prevádzkových možností predávajúceho realizované v čo najkratšom termíne. Priemerná doba expedície nášho tovaru sa pohybuje v rozmedzí 1 -10 pracovných dní od potvrdenia objednávky. Pri tovare ktorý z nejakých dôvodov pri prijatí objednávky nie je skladom, vopred upozorní predávajúci kupujúceho e-mailom alebo telefonicky na zmenu dodacej lehoty.Kupujúci sa v tomto prípade bude mať možnosť rozhodnúť objednávku stornovať, prípadne objednávku zmeniť, prípadne akceptovať dodaciu lehotu po dohode s predávajúcim.
5. Ceny tovaru
Ceny uvedené v našom projekte sú platné v čase objednania tovaru. Vyhradzujeme si právo tlačových chýb a zmeny cien, v prípade zmeny peňažných kurzov, pri výraznom náraste inflácie alebo pri výrazných zmenách dodávateľských podmienok od výrobcov a ostatných dodávateľov tovaru.
Všetky ceny sú vrátane 20% dane z pridanej hodnoty (DPH). V cene tovaru nie je započítané poštovné a balné. Cena poštovného a balného je 5 EUR/ balík pri odoslaní poštou a 10 EUR pri odoslaní zmluvnou špedíciou. Při väčších, prípadne paletových množstvách je cena poštovného a balného stanovená podľa platných cenníkov špedičných společnosti v závislosti od váhy a množstva tovaru, prípadne podľa dohody prevádzkovateľa a zákazníka. Pri zásielke objednaného tovaru v hodnote nad 500 EUR, ak sa nejedná o rozmerovo a hmotnostne nadmerné zásielky je cena poštovného a balného 0 EUR.
Dokladom o predaji je faktúra, ktorá je pripojená ku každej zásielke alebo je zaslaná na e-mail zákazníka v elektronickej podobe, prípadne poštou vo forme listu. Táto slúži zároveň ako dodací a záručný list.
6. Platby za tovar
Predávajúci má právo podľa svojho uváženia požadovať úhradu ceny objednaného tovaru vrátane všetkých súvisiacich nákladov vopred. V prípade, že nie je dohodnuté inak, predávajúci nie je povinný zahájiť plnenie objednávky kupujúceho, pokiaľ predávajúci takúto úhradu neobdrží.
Za tovar možno zaplatiť nasledovnými spôsobmi:
- elektronickou platbou - prevodom z účtu – Variabilný symbol je číslo objednávky, ktoré sa dozviete v poslednom kroku potvrdení objednávky ( viď email)
- vkladom hotovosti na náš účet v banke - Variabilný symbol je číslo objednávky, ktoré sa dozviete v poslednom kroku potvrdení objednávky ( viď email)
- po dohode v konkrétnych prípadoch pri preberaní zásielky kupujúcim v hotovosti - dobierkou (kuriérovi alebo vodičovi)
7. Zrušenie objednávky kupujúcim
Kupujúci je oprávnený stornovať objednávku bez udania dôvodu do 23 hodiny a 59 minúty daného dňa kedy bola objednávka zaslaná. (Po tejto dobe predávajúci začne objednávku vybavovať). Zrušenie objednávky kupujúci zašle písomne na náš e- mail: obchod@max-strechy.sk a zároveň potvrdí telefonicky. Na základe takéhoto zrušenia objednávky predávajúci do 24 hodín zašle kupujúcemu potvrdenie o zrušení objednávky.
Poučenie o možnosti odstúpenia od zmluvy
V zmysle ustanovenia § 12 zákona o ochrane spotrebiteľa pri podomovom predaji a zásielkovom predaji (zákon c. 108/2000 Z. z.) má kupujúci právo od takto uzavretej zmluvy odstúpiť bez uvedenia dôvodu do 7 pracovných dní odo dňa prevzatia tovaru alebo od uzavretia zmluvy o poskytnutí služby, pričom je nevyhnutné, aby bol v uvedenej lehote list o odstúpení od zmluvy doručený predávajúcemu. Toto právo má predávajúci aj v prípade, ak si tovar objednaný prostredníctvom internetu vyzdvihol osobne priamo u predávajúceho. O svojom práve na odstúpenie od zmluvy musí byt predajcom poučený ešte pred uzatvorením zmluvy. V tomto prípade sa považuje zákazník o tomto práve poučený momentom odoslania objednávky predávajúcemu, čím zároveň súhlasí s obchodnými podmienkami predávajúceho.
Náklady na vrátenie tovaru znáša kupujúci. Ak sa kupujúci rozhodne pre odstúpenie od zmluvy podľa vyšie uvedeného ustanovenia a vo vyššie uvedenej lehote, zaväzuje sa dodržať nasledovné podmienky:
- Kontaktuje predávajúceho prostredníctvom emailu, alebo telefónu že žiada o odstúpenie od zmluvy s uvedením čísla objednávky, dátumu nákupu a číslom účtu alebo adresou pre vrátenie peňazí.
- Následne tovar zašle späť na adresu predávajúceho, uvedenú v kontakte.
- Tovar zašle kompletný, tak ako bol prevzatý od predávajúceho.
- Tovar musí byť v pôvodnom a nepoškodenom obale.
- Tovar nesmie byť použitý.
- Tovar nesmie byť poškodený.
- Spolu s tovarom musia byť poslané všetky listiny, ktoré kupujúci obdržal pri kúpe (faktúra, doklad o kúpe, záručný list, návody a iné)
- Tovar kupujúci odosiela naspäť predávajúcemu doporučene (v nijakom prípade nie formou dobierky) a poistený, nakoľko predávajúci neručí za jeho prípadnú stratu počas prepravy. Náklady spojené zo zaslaním tovaru pri odstúpení od zmluvy znáša kupujúci.
- pri splnení všetkých vyššie uvedených podmienok pre vrátenie tovaru pošle predávajúci peniaze za vrátený tovar prevodom na Váš účet a to najneskôr do 10 pracovných dní po obdržaní tovaru podľa predchádzajúcich ustanovení.
- v prípade nesplnenia niektorej z vyššie uvedených podmienok nebude žiaľ predávajúci akceptovať odstúpenie od spotrebiteľskej zmluvy a tovar bude vrátený na náklady kupujúceho naspäť kupujúcemu.
8. Platnosť objednávky
1. Tieto obchodné podmienky platia v znení uvedenom na internetových stránkach predávajúceho, v deň odoslania objednávky kupujúcim.
2. Odoslaním objednávky, telefonickej objednávky, písomnej objednávky, kupujúci bez výhrad prijíma všetky ustanovenia obchodných podmienok v znení platnom v deň odoslania objednávky, súhlasí s platnou cenou objednaného tovaru vrátane prepravného a poštovného uvedeného v katalógu projektu krytiny.webnode.sk , ak nebolo v konkrétnom prípade preukázateľne dohodnuté inak. Odoslanou objednávkou je kupujúci neodvolateľne viazaný.
3. Storno objednávky môže zákazník bez súhlasu predajcu spraviť maximálne do 23 hodiny a 59 minúty v deň kedy bola objednávka zaslaná. V ďalších prípadoch je nutná dohoda s predajcom.
4. Účastníci sa výslovne v zmysle ust. § 262 odstavca 1 obchodného zákonníka dohodli, že ak nie je podmienkami výslovne stanovené ináč, riadia sa ich práva a povinnosti obchodným zákonníkom, čiže jeho ust. § 409 a násl.
9. Reklamácie
Prípadné reklamácie budú vybavené v súlade s právnym stavom platným v SR. Tovar sa dá reklamovať u prevádzkovateľa podľa podmienok reklamácie na adrese : obchod@max-strechy.sk, prípadne po telefonickej dohode aj iným písomným spôsobom.
Kupujúci je povinný pri prevzatí tovaru bez zbytočného odkladu si tovar prezrieť a o prípadne zistených chybách okamžite spísať s prepravcom protokol o závadách pri dodaní. Zároveň je kupujúci povinný okamžite, ako je to možné informovať predávajúceho. Podľa možností kupujúceho vyhotoví tento pri zistení poškodenia fotodokumentáciu.
POSTUP PRI REKLAMÁCIÍ
1, oznámenie o zistených chybách musí kupujúci spraviť písomnou formou na obchod@max-strechy.sk. Popíše, o aké chyby sa jedná a ako sa prejavujú.
2, k reklamácii je nutné predložiť kópiu faktúry a doklad o dodaní a zaplatení tovaru, ktorého chyby sú reklamované.
3, reklamovaný tovar zašle kupujúci ako doporučený balík (nie na dobierku) a náležite poistený na adresu predávajúceho na posúdenie.
Predávajúci sa zaväzuje informovať kupujúceho čo najskúr, avšak najneskôr do 30 dní od obdržania reklamácie o spôsobe jej vybavenia.
Je nutné, aby kupujúci v prípade, že predávajúcemu zasiela chybný tovar k reklamácii, poslal tento tovar kompletne tak, ako ho prevzal od predávajúceho, takže v originálnom obale alebo obale zodpovedajúcom kvalite a so všetkými súčasťami dodávky. Dopravca neručí za zle zabalené zásielky. Výrobca ani predávajúci zvyčajne neuznáva záruku pri tovare poškodenom pri preprave , aj keď sa závada prejavila pred transportom a pri nesprávnom skladovaní. Na reklamácie chýb spôsobených prepravou tovaru v nedostatočnom obale nebude braný ohľad.
Predávajúci nepreberá zodpovednosť za škody vyplývajúce z prevozu produktov, funkčné vlastnosti a škôd z neodborného používania produktov, ako aj škôd spôsobených vonkajšími udalosťami a chybnou manipuláciou. Na chyby takéhoto pôvodu sa nevzťahuje ani poskytnutá záruka. Záručná doba začína plynúť dňom prevzatia tovaru kupujúcim.
V žiadnom prípade nemožno poslať reklamovaný tovar na dobierku. Takto vrátený tovar nebude prijatý, pričom sa týmto predlžuje doba vybavenia reklamácie !
10. Záverečné ustanovenie
1. Tieto obchodné podmienky platia v znení uvedenom na internetových stránkach predávajúceho, v deň odoslania elektronickej objednávky kupujúcim.
2. Odoslaním elektronickej objednávky, telefonickej objednávky, písomnej objednávky, kupujúci bez výhrad prijíma všetky ustanovenia obchodných podmienok v znení platnom v deň odoslania objednávky, súhlasí s platnou cenou objednaného tovaru vrátane prepravného a poštovného uvedeného v katalógu internetového obchodu krytiny.webnode.sk, ak nebolo v konkrétnom prípade preukázateľne dohodnuté inak. Odoslanou objednávkou je kupujúci neodvolateľne viazaný.
3. Storno objednávky môže kupujúcik bez súhlasu predávajúceho urobiť maximálne do 23 hodiny a 59 minúty v deň kedy bola objednávka odoslaná. V ostatných prípadoch je nutná dohoda s predávajúcim.
4. Účastníci sa výslovne v zmysle ust. § 262 odstavca 1 obchodného zákonníka dohodli, že ak nie je podmienkami výslovne stanovené ináč, riadia sa ich práva a povinnosti obchodným zákonníkom, čiže aj jeho ust. § 409